dilluns, 24 de desembre del 2012

Oh happy day!




Doncs ahir vespre vam completar els actes prenadalencs anant a sentir el concert de Gospel que feien a l’Àtrium de Viladecans. Al matí hi havia hagut a la parròquia un altre concert, aquest a càrrec de la coral La Lira. Hi volia anar, però al final em va fer mandra tanta música, i després em va saber greu.
El concert de Gospel, certament, magnífic. Primer van cantar tres cançons unes noies de l’Ateneu de les Arts, que ha muntat l’Ajuntament, i que van explicar que només portaven tres mesos assajant. Doncs ho van fer molt bé. O sigui que això dels Amics de les Arts és un molt bon invent.
I després, el concert pròpiament dit, a càrrec de The King Gospel Choir, de Chicago, que presentaven l’espectacle “Merry Christmas and Civil Rights”, que vol ser un homenatge a Martin Luther King. I com van aconseguir fer vibrar la gent! Ja em perdonareu, però no vaig poder deixar de pensar que els promotors d’aquest laïcisme que pretén amagar tot vestigi de tradició cristiana, si se sortissin amb la seva, liquidarien tantes magnífiques coses! Perquè és clar, tota aquesta música, tant la de dissabte del Messies com aquesta d’ahir, és de total tradició cristiana, i té la màxima força i riquesa si s’escolta arrelant-la en aquesta tradició… Però vaja, no és cosa de fer-se ara mala sang. L’important és que tant jo com tot el públic que érem a l’Àtrium, vam disfrutar de ple.
Molt bon Nadal!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada